essqise

essqise

piątek, 14 listopada 2014

Allani: stylizacje ♥

Witam :)
Niestety ostatnio nie udało mi się znaleźć czasu na zrobienie zdjęć zestawu, który planowałam i obawiam się, że już mi się to nie uda ze względu na coraz niższe temperatury.
Ale dzisiaj przygotowałam dla Was cztery stylizacje, stworzone na Allani.pl
A w planach mam już kolejny zestaw na chłodne dni i mam nadzieję, że tym razem uda mi się go zrealizować :)

Która stylizacja najbardziej Wam się podoba? Piszcie w komentarzach :)
Pozdrawiam cieplutko ;D



1


2


3


4





16 komentarzy:

  1. śliczne!

    ______________________________________________
    listopadowe łupy ciuszkowe!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie, szczególnie ostatnia mi psauje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza najpiękniejsza <3

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne! wszystko w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw numer 1 jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne stylizacje - aż pomarzyć można żeby mieć te ubrania w swojej garderobie !

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNE POŁĄCZENIA

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, też mieszkam w lubelskim! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszej i ostatniej zakochałam się! :)
    Pozwolę sobie dodać do obserwowanych.

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze to wszystkie są świetne. Chętnie założyłabym każdą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza najbardziej mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. great taste, the second collage is my favourite! xx

    bbbliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Really good combination. if you need any suggestion about jewelry, you can visit my blog. XOXO

    takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za komentarz ♥